ای خدا...
 
 
بـآ کـَسي بـآش کـه

وقتـآيـي کـه دلـت گـرفتـه ...
حـُوصـلـِه نـَدآري ... نـآرآحـَتـي ...
حـس ميـکـُنـي يـه دُنيـآ غـَم دآري ...

بـَلـَد بـآشـه شـآدت کـُنـه ...
رآه قـَلبتـُو بـَلـَد بـآشـه ...
تـَنهـآت نـَزاره ...
 
 
 
 

 روزي مي رسد که در خيال خود جاي خالي ام را حس کني ... !

و در دلت با بغض بگويي :

" کاش اينجا بود " . . .

اما من ديگر . . .

به خوابت هم نميام ...

 

 

بگذار هر کسي هر چه دوست دارد بگويد ...
 
مهم اينست که تو عزيز مني !

و من از تمام خوبي هاي دنيا ...
فقط و فقط تو را ميخواهم !!!
گر چه نه اسمت کنار اسم من

نه سقفت هم سقف من
نه دستت در دست من است...
 
 
 
 

 

 

                                   



 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 19 / 5 / 1393 ا 19:36 نويسنده : علی تنها ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.